اقتصادی

💢 حمایت از تولیدکنندگان غذایی، محور ارتقای امنیت غذایی شهرستان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در آیین تقدیر از فعالان حوزه غذا، با تأکید بر نقش راهبردی امنیت و سلامت غذا، حمایت از تولیدکنندگان را از اولویت‌های اساسی مدیریت شهرستان برشمرد.

به گزارش خبرنگار نیشابورآنلاین،‌ مهدی دونده با بیان اینکه صنایع غذایی تأثیر مستقیمی بر سلامت عمومی و پویایی اقتصادی دارند، گفت: ارتقای سطح کیفی محصولات، پایبندی به ضوابط و استانداردهای بهداشتی و حمایت هوشمندانه از واحدهای تولیدی، از عوامل مؤثر در تقویت امنیت غذایی و افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان است.

وی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسئولان مرتبط و فعالان بخش غذا و دارو در این مراسم را نشانه تعامل و هماهنگی بین‌بخشی دانست و افزود: تداوم همکاری میان نهادهای اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی، می‌تواند مسیر توسعه پایدار و رشد صنایع غذایی در شهرستان را هموار کند.

“ مهدی دونده” با اشاره به ظرفیت‌های گسترده این شهرستان در حوزه تولید مواد غذایی، نیشابور را از مناطق شاخص شرق کشور در این زمینه معرفی کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و حمایت مستمر از تولیدکنندگان، ضمن افزایش تولید، نقش مؤثری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

فرماندار ویژه نیشابور در پایان با قدردانی از تلاش فعالان، مسئولان فنی و واحدهای برتر حوزه غذا و دارو، بر استمرار حمایت مدیریت شهرستان از اقدامات مؤثر در راستای ارتقای سلامت جامعه و تحقق اهداف توسعه‌ای تأکید کرد.

مشخصات مجوز

مجید پورسعید

خبرنگار نیشابور آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا